Algemene ledenvergadering 23 mei 2017

U bent van harte welkom op de algemene ledenvergadering van de Fietsersbond afdeling Haagse regio op dinsdagavond 23 mei 2017 in Stayokay, Scheepmakersstraat 27, Den Haag (in een zijstraat van het Rijswijkseplein). Deze locatie heeft een fietsenstalling en is met het openbaar vervoer goed bereikbaar via het nabij liggende station Den Haag Hollands Spoor.

De voorlopige agenda bestaat uit twee delen. Het eerste deel vanaf 19.30 uur:

Het tweede deel na de pauze (vanaf 20.15 uur) gaat over het thema Missie, visie, jaarplan 2017-2018 Fietsersbond afdeling Haagse regio met als aanleiding het concept-advies van de Team vrijwilligers van de Fietsersbond. Dit advies is opgesteld mede op basis van de bespreking op 14-2-2017 van de resultaten van een enquête onder de actieve leden. In de alv bespreken wij aan de hand van een door het bestuur opgesteld concept waar wij als afdeling voor staan, wat onze missie is, hoe wij onze doelen willen bereiken en welke activiteiten wij in dat kader gaan ondernemen. Het gaat derhalve over keuzes. Het landelijk bureau van de Fietsersbond zal bij de bespreking van het thema vertegenwoordigd zijn.